Salata antioxidantă de broccoli si capsuni

Nu toată lumea este făcută să urmeze o dieta disociata așa cum e Rina 90, cel puțin în ziua 27 și corpul meu a cedat de mai multe ori in decursul acestor zile, având probleme cu căderi de magneziu. Vă închipuiți câți cârcei la picior pe timpul nopții am avut! Fără număr! Astfel că am trecut la o veche dietă care știu că a dat roade, fără sa m-ai am stări de foame între mese, amețeli și tot tacâmul. Deficitul caloric se modelează cu mine, astfel și pot manca orice deși cu limită, cu toate ca evit prăjelile sau sa combin anumite produse între ele doar pentru simplu fapt sa am o digestie mai bună. Reteta prezentata azi este una interpretata, deși foarte bună că mic dejun ori cină, tine locul unui desert. 

Aveți nevoie de:
  • 500 grame broccoli 
  • 2 linguri suc de lămâie 
  • 250 gr iaurt grecesc 5% 
  • 1 lingura miere
  • 2 linguri seminte Chia măcinate 
  • 5 nuci braziliene tocate (nu prea mărunt)
  • 500 grame căpșuni 
Preparare:
  1. Într-un castron potrivit adăugați iaurtul, mierea, chia, sucul de lămâie pe care le amestecați bine.
  2. Se spală broccoli și se rup buchetele mici adăugându-se peste iaurt. Broccoli se consuma crud in salată. 
  3. Se adaugă căpșunele și se vor amesteca toate ingredientele. 
  4. La final se presara nuca. 
  5. Daca se va adauga salata pentru 2 ore la frigider, gustul ei va fi mult mai bun. 
Poftă Bună! 




Comentarii