Cartofi umpluti cu legume

 

Ziua a doua de dieta Rina - amidon, un fel de mancare foarte spațioasă. Voi adaugă gramajul de cat imi este impus in dieta, daca dvs nu țineți optați pe o cantatite mai mare de cartofi si legume. 

Ingrediente: 

  • 500 grame cartofi cruzi 
  • 1 vânătă mică 
  • 1 ardei capia 
  • 2 căței de usturoi 
  • 1 ceapa mică 
  • 1 fir de ceapa verde
  • sare, piper, cimbru
  • Cateva fire de pătrunjel 
  • 1 lingură de ulei de măsline 
  • 1/2 roșii tocate în suc propriu din conservă
Preparare:
  1. De data aceasta nu i-am mai fiert înainte, astfel ca după ce i-am curatat de coajă si spălat, cu ajutorul unei lingurițe le-am scobit miezul. Aveti grija sa nu ii scobiti prea mult, rămânând peretele cartofului subțire. 
  2. Cartofii scobiti ii veti adaugă într-o tava adanca plina cu apa, de a evita oxidarea acestora. 
  3. Miezul scos se va adaugă într-o craticioara cu apa și putina sare. 
  4. Am spalat legumele si le-am taiat in cuburi mici. Intr-o tigaie unsa cu ulei de măsline le-am adaugat la înăbușit pentru câteva minute pana ce s-au inmuiat. 
  5. Împreună cu miezul de cartofi fierti ii pisez cu o furculiță. 
  6. Legumele înăbușite le-am amestecat cu piureul de cartofi. Le condimentez cu sare, piper și cimbru, amestecand un pic compozitia. Umplu cartofii cu varf. Daca ramane compozitie mai multa, puteti opta sa mai scobiti inca un cartof sau sa o puneti in tavă pe lângă cartofii gata pregatiti. 
  7. Se adaugă 100 ml apă printre acestia si se dau la cuptorul preîncins la 200 de grade pentru 20 - 25 de minute. 
  8. La final se presara pătrunjel peste acestia. 


Poftă Bună! 

Comentarii