Shaorma de pui

 


Ingredientele pentru o shaorma pentru 2 persoane: 

  • 1 pachet de lipii (4 buc)
  • 3 pulpe de pui sau un piept de pui
  • Sos la alegere: maioneza, crema de hrean, ketchup, tzatziki etc 
  • 3 Cartofi 
  • Castraveți murați 
  • Varză albă (opțional)
Preparare: 
  1. Se curăță cartofii de coajă, se spală, se taie pe lungime (pai) și se vor pune la prăjit în uleiul încins. 
  2. Pulpele de pui le-am despielițat și condimentat cu boia, sare, rondele de usturoi și piper pe care le-am pus într-o tava stropita cu ulei de măsline, până s-au rumenit frumos. Când s-au mai răcit, am scos carnea de pe oase și le-am mai tăiat-o in fâșii. 
  3. Lipia se încălzește ușor pe plita/aragaz și se va unge cu sosul pe care îl poftește fiecare. Am preferat sa ung o.parte din lipii cu maioneză și altele cu crema de hrean. 
  4. După ce ai prăjit și cartofii este timpul să îi punem peste lipie acompaniat de carnea de pui și  castraveții murați.
  5. Nu încarca lipia prea mult cu umplutura, astfel să poți ridica marginea de jos a acesteia peste ingrediente și să o poți rula cu ușurință. După ce ai prins bine lipia, mare grijă să nu se rupă!!! Înfășoară lipia (jumătate din ea) în staniol ori șervețel pentru a o putea servi. 
Poftă Bună!

Comentarii