Sufleu de broccoli

 

Ingrediente:

  • 1 ou mare
  • 1 lingura plina de smantana 15%
  • 1 lingura plina de branza de vaci
  • 2 linguri lapte
  • 20 grame cascaval ras
  • 50 grame broccoli
  • 1 lingura cu varf faina
  • 1 lingurita de busuioc uscat / proaspat
  • 1 lingurita de oregano
  • putina sare
  • 1 fir de ceapa verde
  • putin unt pentru uns
Preparare:
  1. Se preincalzeste cuptorul la 190 grade Celsius.
  2. Se pune broccoli in apa clocotite pentru 3 minute si apoi se va marunti intr-o farfurie. 
  3. Oul, smantana, laptele, branza, cascaval ras, sarea se vor amesteca impreuna. Se adauga oregano, busuiocul, ceapa tocata marunt, broccoli si se omogenizeaza. 
  4. Le-am adaugat in doua vase ceramice de 300 ml fiecare, pe care le-am uns cu putin unt de 82% grasime. Deasupra am ras putin cascaval si le-am introdus cu capac pentru 10 minute la cuptor. 
  5. Alte 20 minute le-am scos capacul si le-am lasat sa se rumeneasca. 
Acest fel de mancare se poate da si la copiii sub un an doar daca eliminati sarea din compozitie! 


Pofta Buna!

Comentarii