Supă cremă cu avocado și dovlecel la rece

O supă răcoroasă pentru o vară toridă și perfectă pentru o dietă slabă în carbohidrați, în această seară am pregătit o supă la rece, fără nici o sursă de căldură.

Ingredientele folosite:
- 1 dovlecel
- 1 avocado copt
- 1/2 zeama de lămâie
- 1 linguriță de piper și praf de ghimbir
- 1/2 linguriță de boia iute
- apa se pune după cum doriți să fie supa, cât de fluida ori mai cremoasă.
- *Am optat să nu pun sare, pentru a evita retenția de apa (sunt la dietă 😁)

Se curăță dovlecelul de coajă, se taie bucatele mici și se pun in vasul de la blender împreună cu avocado, zeama de lămâie, aromele și se amestecă până devin o cremă. Eu am pus doar 150 ml de apă, îmi place mai cremoasa compoziția. Se lasă la frigider pt 1 ora și se poate consuma in voie.

Poftă bună! 😘

Comentarii