Pisang Goreng - Banane prajite

Dupa o aparitia aproape dupa 1 an pe bog, asta dupa ce am ramas fara camera digitala si cu telefonul nu prea sunt eu impacata 100% si de aceea am mai renuntat sa mai postez, desi mi-am luat inima in dinti si totusi am facut-o. Incerc sa mai postez , pana va veni achizitie noua in curand, momentan vor fi facute pozele cu ajutorul telefonului. 

Acum cateva zile aveam chef dupa dulce, asa ca avand si un ciorchine de banane si cum doream ceva care sa se faca rapid fara ca sa stau prea mult in bucatarie, m-am gandit la varianta clatite invelite in banane, desi a iesit cu totul altceva dupa o cautari mai multe pe internet am dat de reteta asiatica care este consumata in Singapore si Malaezia. 

Ai nevoie de: 

  •  200 grame faina
  • o lingurita de praf de copt
  • o cana cu apa
  • 2 linguri de ulei
  • 3 banane, taiate in jumatate pe lung
  • 1/2 plic de zahar vanilat
  • 2 lingura rase de zahar
  • ulei suficient pentru prajit

Se amesteca ingredientele uscate: fainurile, praful de copt, zaharul vanilat, zaharul si adaugand apa putin cate putin pentru a omogeniza compozitia cu ajutorul unei palete de silicon ori mixerul la viteza 1. Se adauga si uleiul si aluatul nostru este unul mai gros dar un pic fluid. 
Uleiul se adauga intr-o tigaie si se lasa pana se va incinge. Bananele se vor praji circa 3-4 minute pana devin aurii, Se vor scoate pe o hartie absorbanta. 

Bananele se servesc cu inghetata ori cu frisca! 

P.S. Din acest aluat puteti sa faceti si gogosele cu lingura, ies pufoase si usor umede. Un deliciu! 


Pofta Buna!

Comentarii