Paste Carbonara


Sa mai ies cumva din aceleasi paste pe care le tot fac, adica cele Bolognese, m-am gandit sa ma extind un pic, cu cele de la Carbonara care mi s-au parut exceptionale de gustoase. Prima data cand fac un tip de mancare si a doua zi de acelasi fel . Mereu mi-a placut sa fac altceva, desi mancaciosul meu a cerut inca o portie si azi le-am refacut. 

Am folosit: 
  • 350 grame de bacon afumat sau asa zisul Kaizer
  • 450 grame de Penne (puteti folosi orice fel de paste fainoase doriti)
  • 3 galbenusuri 
  • sare, piper dupa gust
  • ulei de masline
  • cascaval ras
Ieri cand am gatit Carbonara gasisem la supermarket baconul deja feliat si vidat, azi mergand la alt market nu am mai gasit acelasi produs si l-am luat baconul in intreaga sa forma pe care am taiat-o feliute subtiri. 
  1. Baconul taiat se pune in tigaie cu ulei la prajit.
  2. In acest timp pastele fainoase se vor fierbe in apa cu sare. 
  3. Dupa ce baconul este prajit si pastele sunt fierte si scurse de apa in care au fiert. Pastele se adauga treptat in tigaie si se amesteca pentru a nu se prinde si a prinde aroma de la kaizer. 
  4. Intr-un bol se amesteca galbenusurile impreuna cu cascavalul ras si piperul . 
  5. Tigaia se da deoparte si se adauga sosul de galbenusuri si se amesteca pentru a incorpora totul. Se mai adauga piper dupa gust. 
O reteta foarte rapida si gustoasa! Simpla ca Buna Ziua! :) 


Pofta Buna! 


Comentarii