Supa crema de broccoli cu ghimbir


Cand imi vine cheful de inventii prin bucatarie, asa ca nu prea am stat prea mult pe ganduri in momentul cand am facut piata, am ales legumele care imi erau dragi. Ingredientele sunt folosote pentru 2 portii de supa, daca doriti sa aveti si pentru a doua zi, mariti cantitatile de legume, eu am folosit cam o bucata din fiecare servita numai la masa de pranz. 

Am folosit:
  • dintr-un buchet de broccoli am folosit mai mult de 3/4 din el masurat dupa ochi, sa domine mai mult aceasta leguma decat restul
  • cateva buchetele de conopida
  • 1 morcov mare
  • o ceapa
  • un cartof
  • cam 4 cm grosime de ghimbir curatat de coaja
  • o radacina telina
  • sare, piper dupa gust
  • un varf de cutit de curcuma
  • o lingura de ulei de masline
  • 700 ml apa 
  1. Intr-o cratita se adauga si se pune la foc mediu impreuna cu sarea, uleiul, piperul. 
  2. Se curatata legumele si se spala. Legumele se bucati potrivite inclusiv ghimbirul si se pun la fiert pana devin moi. 
  3. In timpul fierberii se adauga si praful de curcuma. 
  4. Se vor lasa la racit pentru putin si se vor adauga toate legumele intr-un blender cu o cantitate mica de apa in care au fiert acestea. Se vor blendui pana vor deveni o crema. Se poate adauga sare sau piper daca mai necesita.
  5. Se mai adauga apa in cazul in care doriti sa fie o crema mai curgatoare. 
Se serveste cu crutoane! 

O supita taman buna pentru dieta sau in zilele de Post. 

Pofta Buna!

Comentarii