Chec "Rewe von Frei" cu fulgi de ciocolata


Pentru a nu mai sta ore in sir in bucatarie si de a mai elibera un sertar am ales de data aceasta din seria prajiturilor la "cutie" de la Rewe, chec cu fulgi si glazura de ciocolata. Un chec foarte pufos si aromat.

Am folosit:

  • O cutie mix pentru chec "Rewe von Frei" (nu contine gluten si lactoza) cu 350 grame mix pentru chec, un plic de glazura de ciocolata si un plic cu fulgi de ciocolata
  • 150 gr de unt
  • un plic de zahar vanilat (am adaugat pentru a intari aroma)
  • 3 oua 
Am separat albusurile de galbenusuri si le-am mixat pana a devenit o spuma tare, iar galbenusurile separat frecate cu untul topit, zaharul vanilat si mixul pentru chec; la final am adaugat compozitia peste albusurile batute si am amestecat de jos in sus pentru a se ingloba totul. Am adaugat fulgii de ciocolata si am mai amestecat. 

Intre timp cuptorul a fost pregatit la 190 de grade. Tava de chec a fost unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt. Se adauga compozitia in tava si se da la cuptor pentru 30-35 de minute. 

Dupa ce s-a copt, se lasa checul sa se mai raceasca si la bain-marie se prepara glazura de ciocolata , care aceasta se toarna peste chec si cu ajutorul unui cutit sau unei spatule se uniformizeaza de-a-ntregul lui. Se lasa pana se intareste glazura si apoi se poate servi. 



Pofta Buna!

Comentarii