Spanac cu smantana si usturoi

Azi aveam pofte iar de spanac, asa ca zis si facut . Pentru ca sa salvez timp si sa mananc la orele normale ale pranzului am cumparat spanac congelat in punga de 1 kg. Astfel am folosit:
  • o ceapa 
  • 2 catei de usturoi
  • smantana fluida numita si krema galaktos de la greci - 200 grame 
  • sare si piper dupa gust
  • marar uscat
  • 3-4 linguri faina
  • ulei de masline
Ceapa se curata si se taie solzisori, usturoiul la fel si se pun la prajit pentru a deveni sticloasa. Usturoiul in special nu trebuie sa se arda, astfel ar schimba gustul mancarii, ar deveni amara. Faina se amesteca impreuna cu ceapa si usturoiul. Pentru ca spanacul congelat este deja spalat si curatat, l-am pus in cratita alaturi de ceapa pentru a se inmuia cu putina apa si un capac. Dupa 10 minute, am adaugat smantana lichida, am amestecat sa nu se prinda si am lasat pentru alte 20 minute pana se inabuse totul. La final se pune dupa gust sarea, piperul si un pic de marar uscat.

Le-am servit peste cu 2 oua ochiuri. 

Pofta Buna!

Comentarii