Chiftele cu carne de porc la cuptor

Carnea tocata o aveam deja in jur de 350 grame era, am scos-o din congelator si am lasat-o toata ziua la dezghetat , iar spre dupa amiaza m-am apucat sa o prepar.
In compozitia carnii am adaugat: 
  • un cartof crud
  • o ceapa
  • 2 catei de usturoi 
  • o lingurita rasa de curry
  • o lingurita rasa de vegeta
  •  sare, piper dupa gust
  • marar uscat
  • patrunjel proaspat (eu am uitat sa pun)
  • un ou 
  • oregano
Cartoful si ceapa le-am curatat si spalat. Ceapa am dat-o pe razatoarea mare , iar cartoful si usturoiul pe razatoarea mica. Am amestecat impreuna cu carnea si restul ingredientelor. 
Am preincalzit cuptorul la 220 de grade Celsius, am pregatit o tava cu hartie de copt si am inceput sa modelez chiftele in forma de bile si presate un pic in palma . Le-am lasat la cuptor in jur de 35 minute, am vrut sa devina un pic mai crocante pe exterior. In interior mi-au fost pufoase si aromate de la usturoi si curry. 

Le-am servit alaturi de un ketchup cu curry si maioneza. 


Pofta Buna!

Comentarii