Pizza cu blat din iaurt grecesc


 Ingrediente pentru blat:
- 300 grame faina care creste singura (nu stiu daca in Romania exista)
- 250 grame de iaurt grecesc (am folosit iaurt uscat)
- o lingura de zahar
- un varf de sare 

Ingredientele pentru umplutura:
- felii de salam 
- ciupercute din conserva
- masline productie proprie
- 4 feluri de branzeturi data pe razatoare
- pasta de rosii
- oregano si piper

Cuptorul se preincalzeste la 180 grade celsius. In tava puneti hartie de copt si cu putin ulei de masline sau puteti ungeti tava cu ulei de masline si presarati un pic de faina pe toata suprafata tavii. 

Ingredientele blatului se amesteca impreuna pana devine un aluat omogen , daca aluatul cere iaurt mai adaugat 1-2 linguri. Aluatul va deveni foarte usor de intins si este usor elastic, pe care il veti intinde in tava. Ingredientele pentru umplutura sunt la alegerea dvs. Am uns blatul cu ajutorul unei pensule pasta de rosii (facute la blender si scurse de suc printr-o strecuratoare) , cele 4 feluri de branzeturi (asa am gasit-o gata facuta rasa si amestecata din comert), feliile de salam, felii de masline din productie proprie, ciupercutele din conserva (le-am scurs de apa si le-am clatit inainte prin apa) , la fnal am mai aruncat o ploaie de branza, oregano si piperul. 

Am dat-o la cuptor pentru 25 minute. Totul conteaza de cuptorul pe care-l aveti.

Blatul devine foarte pufos de pe urma celor 4 ingrediente, fara a folosi drojdie.

P.S. Blatul inainte de a-l baga la copt il puteti felia inainte usor!



Pofta buna!


Comentarii