Supa de pui


Pentru ca m-am capatat cu o "frumoasa" gripa de la serviciu, asa ca in momentele febrile pe care le am aceasta supa ma ajuta foarte mult, caci alte feluri de mancare pe care le prepar sunt la stadiul de a le savura din priviri :( . 

Am folosit :

  • 3 pulpe de pui 
  • jumatate de ardei gras mare si rosi
  • o radacina de telina mica
  • un morcov 
  • paste fainoase tip fidea 
  • sare, piper dupa gust
  • cateva fire de patrunjel
  • o ceapa potrivita
Pentru ca supa mi-a fost dedicata numai mie, deci numai pentru o persoana , am folosit cantitatile mai mici. 

Am fiert pulpele intr-un litru si jumatate de apa cu sare si am luat spuma de cateva ori si la final cand carnea s-a prefiert am scos-o din oala. Am adaugat legumele: morcovul si telina rase fin, ceapa taiata sozisori si ardeiul gras taiat in cubulete mici si le-am lasat pana s-au inmuiat. Intr-o alta cratita am fiert fideaua in apa si sare, le-am strecurat de apa in care au fiert si le-am adaugat in cratita cu supa. Supa am mai lasat-o in jur de 5-10 minute sa mai fiarba. La final am adaugat sarea si piperul dupa gust si patrunjelul l-am tocat marunt si l-am presarat peste supa. 


Pofta buna!

Comentarii