Budinca de macaroane cu branza si ou la cuptor

Budinca copilariei! Candva, mama si bunica mi-o faceau de multe ori, fie cea cu branza sarata, fie cu cea dulce, oricum , mi-a venit si mie randul sa o fac. Gustul este ca la mama acasa :) . 

Am folosit: 

  • 400 grame branza de oaie
  • 200 grame de smantana
  • 5 oua
  • un pic de sare (am folosit-o nitel pt ca branza nu e atat de sarata) 
  • 500 grame de paste fainoase
  • putin unt
  • pesmet (optional)

Cuptorul se preincalzeste la 180-200 grade. Dupa fierbea pastelor si scurgerea lor, am dat pe razatoarea mare branza si am amestecat cu cele 5 oua si smantana pana s-au incorporat bine. Tava am uns-o cu unt si am tapetat-o cu putin pesmet. Asezati compozitia in tava si cateva bucati de unt peste. 

Am dat-o la cuptor pentru 40 de minute la 180-190 de grade. 


Se poate servi calda ori rece, cu sau fara zahar! 


Pofta buna!

Comentarii