Tort Rapid

Nu am stiut cum sa il numesc atunci cand l-am facut pentru ziua mea de nastere, astfel am cumparat blaturi de-a gata, crema de vanilie la plic, compot de piersici, arome si frisca spray (pt ca nu avem inca mixer inca) ...

 - 2 plicuri vanilie
- laptele l-am pus din ochi
- aroma vanilie
- untul pe care l-am pus in crema
- piersici din compot
- siropul compotului pt insiropat blatul
- frisca
- blaturi de cumparat
- zahar pudra dupa gust

Laptele, cele 2 plicuri de vanilie praf, 50gr unt, aroma de vanilie, zahar pudra toate cele amestecate pe asa zisul foc, eu nu am asa ceva ... e pe post de plita electrica. Am insiropat blatul cu putin sirop de la compot, am taiat cubulete piersici si am presat pe prima felie de tort, dupa ce compozitia cremei s-a facut si s-a racit nitel, am adaugat-o peste fruct, am pus a doua foaie si am repetat procesul, iar la ultima am uns cu frisca si am ornat cu felii subtiri de piersica ...

Oricum nu recomand frisca spray, se lasa chiar daca tortul e tinut in frigider :( ... dar nu am avut incotro ..

Nu e cine stie la cum arata, la mine tine si de cat de mare e bucataria sa ma pot desfasura ....

Comentarii