Sparanghel Mediteranean

De multe ori cumparasem supa crema preferam sa iau si cu sparanghel si de atunci pur si simplu m-am indragostit de aceasta leguma. Am zis sa il prepar si ieri il vazusem la oferta intr-un supermarket. 

Asa ca am scormonit internetul de o reteta cu ingredientele pe care le aveam pe moment si asa ca am gasit pe un site culinar nemtesc acest preparat desi eu l-am modificat un pic. 

Daca cumparati pentru 2 persoane luati 1 kg de sparanghel deoarece se strange. 

Meniul este pentru o persoana si am folosit urmatoarele ingrediente: 

  • 500 grame sparanghel verde
  • 4 catei de usturoi firavi romanesti 
  • 200 grame rosii tocate marunt in suc propriu din conserva
  • ulei de masline 
  • sare, piper dupa gust
  • ardei capia copti la cuptor (optional) 


Curatati sparanghelul de coaja de la jumatate si taiati de la radacina cam 3-4 cm. Razuirea cojii ii va reda mai mult gustul si va fi mai usor de gatit. 

Se va taia sparanghelul in bucati potrivite cam 4-5 cm, clatit prin apa rece si se vor pune in inabusit cu 3 linguri de ulei de masline, dupa care se va adauga si usturoiul tocat marunt. Dupa 10 minute se adauga si rosiile tocate marunt impreuna cu sosul din conserva si se vor lasa pentru inca alte 15 minute pentru a se inmuia legumele. Amestecati din cand in cand pentru a nu a avea neplacerea sa se prinda. La condimentati dupa bunul plac cu sare si piper. 


Le-am servit langa o salata de ardei copti la cuptor taman buna pentru acest fel de mancare. 



Pofta Buna!

Comentarii