Pangasius file la cuptor


O reteta foarte simpla si rapida pe care si un adolescent o poate prepara. 

Aveam vreo 5 fileuri de pangasius si le-am impartit. 2 parti de file le-am oprit pentru cuptor si restul taiate pe jumatate pentru snitele.

Ingredientele folosite: 
  • 3 cepe rosii potrivite sau una mare 
  • ulei de masline 
  • cateva rosii cherry
  • sare, piper 
  • lamaie si zeama de lamaie
  • 2 catei usturoi
  1. Se unge tava cu uleiul de masline.
  2. Preincalzim cuptorul la 180 de grade Celsius.
  3. Ceapa se curata, se spala si se taie rondele subtiri si se va aseza in tava. 
  4. Fiind fila destul de grosuta in tava Yena au incaput doar 2 fileuri de pangasius pe care le-am asezat peste patul de ceapa.
  5. Am stors zeama de la o lamaie, am condimentat cu sare, piper si usturoiul taiat marunt. 
  6. Am taiat rosiile cherry pe jumatate si le-am presarat peste fileuri.
  7. Am adaugat cateva felii de lamaie subtiri taiate si am dat tava la cuptor pentru jumatate de ora. 

Se serveste cu salata, cartofi natur ori prajiti! 


Pofta Buna! 


Comentarii