Chec marmorat cu seminte Chia



Un chec cumparat la cutie din Aldi si preparat acasa. 


  • Continutul cutiei : un plic cu compozitie cacao si un plic compozitie vanilie , un plic cu glazura de ciocolata pe care nu am mai folosit-o 
  • 4 oua
  • 150 grame unt
  • 2 linguri rase de Chia
  • 2 plicuri zahar vanilat
In 2 boluri diferite, am urmat acelasi procedeu, am impartit ingredientele. Compozitia cu cacao, am mixat-o cu 2 oua, 75 grame unt si un plic de zahar vanilat; compozitia de vanilie in acelasi fel. 
Am uns tava cu unt si am turnat prima compozitie de cacao, dupa care am presarat semintele de Chia peste si apoi compozitia de vanilie , dupa care am "topait" pe ici pe colo cu o furculita pentru a incorpora semintele mai bine intre cele doua culori. 

Cuptorul a fost preincalzit la 180 de grade. Checul l-am lasat la cuptor pentru 45 de minute. Daca nu sunteti siguri ca nu s-a facut, faceti testul scobitoarei, daca inca se ia din aluat pe scobitoare, inseamna ca mai trebuie sa mai lasati la copt. 


Checul se poate glazura dupa ce s-a racit ori se poate presara cu zahar pudra peste. 



Pofta Buna!

Comentarii