Lapte din nuca de cocos

Dintr-o nuca nici mica cat nici medie, mi-a iesit 650 ml de lapte de nuca de cocos, pentru mine este mai avantajos decat sa mai cumpar lapte la cutie la 400 ml cu pretul de 2.50 euro, pe cand asa, o nuca de cocos de la Lidl este 0.74 euro centi, ies mai ieftin si castig si miezul pentru o eventuala reteta pe care o am in minte de ceva vreme, de a face Bounty raw vegane :) .

Atunci cand vreti sa cumparati,  alegeti nucile cele mari, grele si sa le scuturati pentru a auzi daca au apa pe interior, daca nu se aude nimic, atunci nuca voastra este veche sau ba chiar stricata. Ducandu-ma in acea zi la Lidl nu am mers special pentru a cauta nuci, ci am fost surprinsa ca aveau in acea zi si nu am stat pe ganduri si am pus vreo 2 in cosul de cumparaturi. 

Sa nu confundati, lichidul din interiorul nucii nu este laptele, ci apa, care este de altfel benefica intregului corp. Poti prepara si din fulgi de nuca de cocos din comert, desi recomand din miezul proaspat al nucii de cocos. 

Ingrediente:
- o nuca potrivita
- 650 ml apa calduta

Sparge nuca de cocos si scoate-i pulpa, pune-o intr-un blender cu apa. Vei obtine o compozitie destul de groasa datorita fibrelor pulpei, asa ca este necesar sa strecori laptele cu ajutorul unui tifon. Poti pastra pulpa ramasa pentru a face faina de nuca de cocos. Tine laptele de nuca de cocos in frigider, se va pastra pana la 3 zile!




Pofta buna!

Comentarii